DOSTĘP DO EDZIENNIKA PRZEZ RODZICÓW I UCZNIÓW


 

W związku z nową wersją Dziennika, aktualizacja konta w Dzienniku jest konieczna, aby móc z niego dalej korzystać. Konieczność aktualizacji dotyczy zarówno Uczniów, jak i Rodziców. Aktualizacji kont nie dokonują Pracownicy Szkoły.

Aktualizację konta przeprowadza samodzielnie Rodzic i Uczeń, bez udziału Szkoły. Poniżej podane są linki, które mogą pomóc:

-dla Uczniów i Rodziców przed aktualizacją kont: https//dziennik.vulcan.edu.pl/akz

-dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kzw

-dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kev

Dodatkowo, korzystając z podanych wyżej stron, Uczeń i Rodzic mogą przesłać swoje pytanie bezpośrednio do Zespołu VULCAN.

Jak zaktualizować konto Ucznia i Rodzica?

Proces aktualizacji konta obejmuje 3 kroki.

Krok 1: Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika (wybierająć opcję "Logowanie przez zmianą").

Krok 2: Uczeń i Rodzic potwierdzają dane, wpisując ostatnie 4 cyfry numeru PESEL Ucznia.

Krok 3: Uczeń i Rodzic wybierają typ konta (konto zwykłe lub konto eduVULCAN).

Dowiedz się więcej o typach kont w Dzienniku VULCAN.

 

Konto można zaktualizować używajac aplikacji Mobilnej Dzienniczek VULCAN. Aplikacja wyświetli komunikaty informujące użytkownika o kolejnych krokach.

UWAGA: Aby wybrać zwykłe konto, konieczne jest zaktualizowanie konta przy użyciu Dziennika VULCAN (strona www).

Dostęp do danych z Dziennika VULCAN na urządzeniu mobilnym nie jest już realizowany przez aplikację mobilną Dzienniczek VULCAN, a przez nowy responsywny interfejs Dziennika VULCAN. Użytkownicy konta eduVULCAN mogą korzystać z aplikacji mobilnej eduVULCAN. Aplikacja ta oferowana jest dwóch wariantach: podstawowym (bezpłatnym) i rozszerzonym (odpłatnym).