W związku z nową wersją Dziennika, aktualizacja konta w Dzienniku jest konieczna, aby móc z niego dalej korzystać. Konieczność aktualizacji dotyczy zarówno Uczniów, jak i Rodziców. Aktualizacji kont nie dokonują Pracownicy Szkoły.
Aktualizację konta przeprowadza samodzielnie Rodzic i Uczeń, bez udziału Szkoły. Poniżej podane są linki, które mogą pomóc:
-dla Uczniów i Rodziców przed aktualizacją kont: https//dziennik.vulcan.edu.pl/akz
-dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kzw
-dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kev
Dodatkowo, korzystając z podanych wyżej stron, Uczeń i Rodzic mogą przesłać swoje pytanie bezpośrednio do Zespołu VULCAN.
Jak zaktualizować konto Ucznia i Rodzica?
Proces aktualizacji konta obejmuje 3 kroki.
Krok 1: Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika (wybierająć opcję "Logowanie przez zmianą").
Krok 2: Uczeń i Rodzic potwierdzają dane, wpisując ostatnie 4 cyfry numeru PESEL Ucznia.
Krok 3: Uczeń i Rodzic wybierają typ konta (konto zwykłe lub konto eduVULCAN).
Dowiedz się więcej o typach kont w Dzienniku VULCAN.
Konto można zaktualizować używajac aplikacji Mobilnej Dzienniczek VULCAN. Aplikacja wyświetli komunikaty informujące użytkownika o kolejnych krokach.
UWAGA: Aby wybrać zwykłe konto, konieczne jest zaktualizowanie konta przy użyciu Dziennika VULCAN (strona www).
Dostęp do danych z Dziennika VULCAN na urządzeniu mobilnym nie jest już realizowany przez aplikację mobilną Dzienniczek VULCAN, a przez nowy responsywny interfejs Dziennika VULCAN. Użytkownicy konta eduVULCAN mogą korzystać z aplikacji mobilnej eduVULCAN. Aplikacja ta oferowana jest dwóch wariantach: podstawowym (bezpłatnym) i rozszerzonym (odpłatnym).