PODSUMOWANIE PROJEKTU „PRZEDSZKOLAKI TROPIĄ GEOMETRYCZNE SZLAKI” W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W POBIEDNIE


Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie zakończył realizację projektu Przedszkolaki tropią geometryczne szlaki, który sfinansowała Fundacja mBanku.

Z przyjemnością informujemy, że zarząd mFundacji pozytywnie ocenił nasz projekt, który złożyliśmy w programie „praktyczny wymiar geometrii”.

Projekt dotyczył edukacji matematycznej, a jego tematem przewodnim była geometria. Poprzez udział w tym projekcie rozbudzaliśmy ciekawość matematyczną u dzieci, uczęszczających do Publicznego Samorządowego Przedszkola w Pobiednie. Przybliżyliśmy im zagadnienia matematyczne poprzez zabawę i doświadczenie, co z pewnością zaowocuje na kolejnych etapach edukacji. Nasze dzieci na różne sposoby bawiły się figurami geometrycznymi poprzez segregowanie, tworzenie zbiorów, układanie rytmów, budowanie konstrukcji, układanie kompozycji, tworzenie wspólnych rysunków, układanie figur ze swoich ciał i wiele innych. Bardzo aktywnie rozbudzały swoją wyobraźnię i ciekawość.

Dzięki projektowi chcieliśmy pokazać nie tylko dzieciom, ale też ich rodzicom, że matematyka nie musi być trudna i nudna.

Zakupione w ramach projektu gry i klocki, których zakup sfinansowała Fundacja mBanku,  posłużą do dalszego rozwoju kreatywności i poszerzania wiedzy wśród przedszkolaków. Poprzez zakupione pomoce będziemy jeszcze bardziej rozbudzać ciekawość matematyczną u dzieci, uczęszczających do Publicznego Samorządowego Przedszkola w Pobiednie.

Dziękujemy mFundacji za taką możliwość.

 

 

                                                                                   koordynator projektu

Katarzyna Wojtuszewska-Cap