REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Organizator:
Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie. Czas trwania konkursu do 10.02.2023 roku.
Cele konkursu:
Promocja pozytywnego wykorzystywania Internetu.
Zwrócenie uwagi uczniów na bezpieczne i świadome korzystanie z Internetu.
Zasady konkursu:
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy chętni uczniowie z zespołu szkół w Pobiednie.
Przystępując do konkursu uczestnik akceptuje niniejszy Regulamin oraz zapewnia, że: posiada pełnie praw autorskich do zgłoszonej pracy, nie narusza praw autorskich osób trzecich, nie narusza dóbr osobistych, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych;
Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikowanie danych osobowych.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykorzystania plakatów, do stworzenia wystawy pokonkursowej.
Temat pracy:
Bezpiecznie wykorzystuję Internet.
Wykonanie pracy:
Uczestnik konkursu zgłasza jedną pracę konkursową w formie plakatu.
Technika plastyczna wykonania pracy jest dowolna.
Format pracy A4 lub A3.
Termin składania prac:
Prace konkursowe winny być podpisane z tyłu imieniem i nazwiskiem ucznia, oznaczone numerem klasy oraz dopiskiem Dzień Bezpiecznego Internetu.
Prace dostarczamy do dnia 10.02.2023 roku do wychowawcy klasy.
Zasady rozstrzygnięcia konkursu:
Oceny prac dokona Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora Konkursu.
Komisja konkursowa wybierze spośród przekazanych prac laureatów konkursu i wyłoni zwycięzcę.
Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
Prace zostaną umieszczone w galerii prac, stronie internetowej szkoły i fb szkoły.
Prace konkursowe nie będą zwracane przez Organizatora.
Ogłoszenie wyników nastąpi 17.02.2023 r.
KONTAKT
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie | REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU "DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU"
Pobiedno 105,
38-505 Bukowsko,
woj. podkarpackie
13 4675300
email: zspobiedno@edu.bukowsko.pl