REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU "DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU"


REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU

  1. Organizator:

Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie. Czas trwania konkursu do 10.02.2023 roku.

  1. Cele konkursu:
  • Promocja pozytywnego wykorzystywania Internetu.
  • Zwrócenie uwagi uczniów na bezpieczne i świadome korzystanie z Internetu.
  1. Zasady konkursu:
  • W konkursie mogą wziąć udział wszyscy chętni uczniowie z zespołu szkół w Pobiednie.
  • Przystępując do konkursu uczestnik akceptuje niniejszy Regulamin oraz zapewnia, że: posiada pełnie praw autorskich do zgłoszonej pracy, nie narusza praw autorskich osób trzecich, nie narusza dóbr osobistych, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych;
  •  Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikowanie danych osobowych.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykorzystania plakatów, do stworzenia wystawy pokonkursowej.
  1. Temat pracy:

Bezpiecznie wykorzystuję Internet.

  1. Wykonanie pracy:
  • Uczestnik konkursu zgłasza jedną pracę konkursową w formie plakatu.
  • Technika plastyczna wykonania pracy jest dowolna.
  • Format pracy A4 lub A3.
  1. Termin składania prac:
  • Prace konkursowe winny być podpisane z tyłu imieniem i nazwiskiem ucznia, oznaczone numerem klasy oraz dopiskiem Dzień Bezpiecznego Internetu.
  • Prace dostarczamy do dnia 10.02.2023 roku do wychowawcy klasy.
  1. Zasady rozstrzygnięcia konkursu:
  • Oceny prac dokona Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora Konkursu.
  • Komisja konkursowa wybierze spośród przekazanych prac laureatów konkursu i wyłoni zwycięzcę.
  • Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
  • Prace zostaną umieszczone w galerii prac, stronie internetowej szkoły i fb szkoły.
  • Prace konkursowe nie będą zwracane przez Organizatora.
  • Ogłoszenie wyników nastąpi 17.02.2023 r.